Första advent!

När jag vaknade upp idag och kollade ut genom fönstret så möttes min blick utav nånting vitt....! ja det hade kommit snö, det snöade och var minus grader!
så himla härligt, äntligen säger jag bara! perfekt till första advent och allt nuju, som det är idag! Har fixat och trixat hela dagen, julpyntat, storstädat, hjälpt pappa med en massa saker och packat. En rätt skön dag med andra ord.
Och nu väntar jag på att våra gäster ska komma så vi ska äta tacos, idag igen heh.. Gjorde det igår hos Sara med.. mysig kväll med tjejorna hade vi.
Annars har den här veckan varit segast everr, kännts som den aldrig skulle ta slut! så ska bli väldigt skönt med en ny vecka och en ny månad snart nu!
Hoppas alla får en bra första advent nu eller bara en bra söndag kanske, beror ju på hur ni ser på det ;) puss




Haha, jag älskar julen!

Kommentarer
Postat av: s

ja julen är mys, gillar den också :)

2009-11-29 @ 19:23:04
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Sara

yeeey för juuulen <3 du är bääääst.

2009-11-29 @ 19:59:35
URL: http://sarasigurdson.blogg.se/
Postat av: sofie

älskar också julen :D

2009-11-29 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se