Life goes on?

Idag känns livet lite bättre, ändå fast det kommer ta lång tid innan jag känner mig helt hel igen! Jag tycker att jag är en väldigt glad person, och vill inte vara såhär ledsen. Förstår inte varför det blir såhär faktiskt..
Idag ska jag iaf bara göra lite plugg, packa till pappa, och typ kolla på nån film, duscha, och kanske gå till Hanna.
Vill bara säga tack för kvällen igår tjejer, så himla snällt att ni drog med mig ut och att jag fick följa med er! Vi hade så mysigt och kul sen! ;)
Och så vill jag bara säga att Therese Prestberg är världens bästaste kompis, dig kan man alltid lita på! Och du får en att skratta och må så bra! tack för att du finns, och att jag får vara din kompis!



Julia & Therese (på avslutningsfesten i 9:an.)

Kommentarer
Postat av: Presten som kommer från berget som heter therese i förnamn

<3

2009-11-08 @ 13:49:32
Postat av: s

söt bild!

2009-11-09 @ 21:59:06
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se