Onzdag.

För alla er som vill veta och följt mig i mitt pluggande gick provet skit dåligt idag! svarade väl ungefär på hälften och resten chansa jag på. aja, det va ju bara ETT prov! Resten av dagen har varit slapp, slutade ett, men satt kvar på skolan och pluggade religion, Hoppas det provet går bättre! Ikväll har jag inga plans alls, ska nog bara duscha, plugga lite mer, fixa mig nått att äta, och gå och lägga mig i TID! Vet inte varför jag gått och lagt mig så sent dom senaste två nätterna, jag vet ju att jag blir helt död dagen efter! Har sovit skit dåligt iaf, vissa säger att det beror på fullmånen, men det är jag tveksam över!

Tror det beror på annat..

Vet inte vad ni tycker om min blogg föresten? Ni får gärna säga till om det är saker jag ska ändra på eller om det är nått speciellt ni vill att jag ska skriva om! Blir bara glad då :) Mitt liv är inte så händelserikt så kan förstå att det kanske inte är det roligaste att läsa, men blir glad för dom som gör det! Har mest en blogg för min egna skull, för att få kunna skriva av mig och komma ihåg saker, som jag gjort och så. Som en dagbok fast på internettt.

Logiskt huh?

 

Pusssarr


Kommentarer
Postat av: jennifer

Fin blogg julia :D bby<3

2009-11-04 @ 18:21:01
URL: http://ferreberre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se