Take my hand, come with me baby.

Chacha!
har precis hoppat ur duschen, det va skönt! och nu sitter jag här..
ikväll har jag faktiskt varit duktig och lagat ugnspankaka till min familj, och nu tänkte jag platta håret, måla naglarna och göra lite matte, håller på med procent nu! inte ruuligt! Men annars är det en ganska bra skolvecka, har inga prov eller så! Och imorrn slutar jag tidigt! woho :)
Väntar på att jag ska få tillbaka min iphone nu också! Den har varit trasig i över två månader, så hoppas den kommer till veckan! ärr rätt trött på den här gammla sony ericsson'en nu! Så hopppas den blir lagad snarrrrt hihi!



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se