The last day!

Sitter här i köket just nu, är svin trött efter igår, men vi hade kul iaf! Det är väl smällar man får ta dagen efter liksom! Vaknade för cirka en timme sen, så det blir en kort dag idag. Är hemma själv, för resten av ligan är i sundsvall. Sitter här i köket som sagt och har ångest över den stora hög med läxor jag haft hela lovet på mig att göra! men tror ni jag gjort nått? Nepp, icke sa nicke, ingenting! Så funderar på att börja lite nu, men högen är så stor, och min hjärna känns så liten idag, jag lär nog inte göra nått. Det är ju sista dagen på lovet trots allt, man borde få njuta av den så mycket som möjligt! ska nog mysa ner mig i soffan och slå på en film istället! Hihi nån som har nått filmtips?

Hopppas alla haft ett skit bra lov!

hej



Pusss

Kommentarer
Postat av: s

jag har också en stor jävla hög som bara väntar på mig! men man orkar ju inte ta tag i det!!

2009-11-01 @ 16:34:40
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Thomas

Vad fin du är sötis. Ta och kolla på en film ikväll och myssss <3.

2009-11-01 @ 16:42:21
URL: http://agrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se