trick or treat?

Goodmoorgon, vaknade precis upp ur min skönhetssömn, ligger fortfarande kvar i sängen, skönt! Det blev inte riktigt som planerat igår, helt okej kväll, men gick hem ganska tidigt och kolla på några dåliga filmer som gick på tv:n istället och åt upp nästan allt godis som tiggar ungarna skulle få ;) Tänker på när jag va ute och knackade dörr förut, Man stod där förväntansfulll utanför dörren, med blodröda läppar, ett krit vitt ansikte, tupperat hår och med svart målade ögon och ba: Buuuus elller gooodiiiis? HAHA! det va ju faktiskt inte SÅ längesen..

På dagen idag blir det bara till att vara hemma och fixa lite, sen ikväll drar jag till Åre, hoppas det blir en roligare kväll där!

Peace!


Kommentarer
Postat av: s

hahaha åååh jag kommer också ihåg så väl!

2009-11-01 @ 02:14:40
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se