Härligt väder

Vilken dag! Både varmt och soligt ute! Lovely. Har legat ute och stekt nästan hela dan, halva åtminstone. Och andra halvan sov jag. Känns som att jag fortfarande måste ta igen lite sömn efter helgen.. hähä.
Annars då.. sittter och väntar på mat just för tillfället, pannkaka står på menyn idag. Gott? Mja sådär, tröttnat på det faktiskt. Men det är varken gott eller äckligt, varken bu eller bä, det funkar liksom. Lyssnar på Kid Cudi gör jag också, han är nog mannen i mitt liv, så bra, så snygg, så bäst. Han får mig alltid att må bra, får mig alltid glad, och finns alltid där när jag behöver honom. Det är väl en sån kille man vill ha? Inte en som inte bryr sig, en som ljuger, en falsk, otrogen och en som tar en i andrahand, jämt! fyfan. Jag är så grymt less på dig just nu, Jag har verkligen försökt med att detta inte ska gå ut i bloggen eller nånstans över huvudtaget. Men det är rätt svårt att försöka dölja nått som man hela tiden tänker på, nånting som hela tiden ligger där och gnager. Usch! :( Vad deppig jag blev nu, humörsvängningar or what?
Nu blev det ett jäkligt knepigt inlägg utav det hela. Menmen..
det blir som det blir när man inte blev som man skulle!



Kommentarer
Postat av: sofiew

va jobbigt :( finns här om du vill prata <33

2010-08-17 @ 23:17:08
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se