Jag har inte haft nån data..

..Och inte varit hemma så inte hunnit skriva nånting.
Det började med att i.. torsdags så stack jag och Sofie in till ösd med bussen, var på stan hela dagen, hittade lite finfina grejer (även fast jag lovat mig själv att inte handla mer kläder nu) det gick åt skogen med det hörni. sen på kvällen hyrde vi film, åt nachos och snacka skit och om våra små problem här i världen. Riktigt mysigt. Dagen efter det, nu snackar vi om fredag här. Då skulle jag åka hem, var det planerat. Men det bidde inte så. Vem vill åka hem till lilla undersåker när man kan vara i cooola östersund likzåååm?! daaah. Så ja, jag blev kvar där. På kvällen skulle alla omvårdnads tjejer (och killar) ha lite partyparty så jag haka på där och sen blev det bara mer och mer folk och vi drog till några andra ställen osv. Det var g a l e t! nerå, men var i alla fall grymt roligt. Then today, lördag, har vi typ sovit borta halva dan, städat och sen satte jag mig på bussen hem.  that's it, as kul har vi haft det. Som alltid när jag är i stan.
Jag vill verkligen byta, byta skola, vill verkligen ändra, vill verkligen flytta, jag måste flytta!


Har tyvär btw inga bilder tagna, kanske nallar nån av nån annan sen. Synd att när man har som roligast aldrig kommer me på bild.

Kommentarer
Postat av: sofie

skulle bli såååå glad om du flytta till östersund :D tack för helgen baby, har roligast med dig ! <3

2010-08-22 @ 17:51:35
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad görs? http://smekizz.blogg.se

2010-08-22 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se