''Lär-känna-mig-lista''


Du heter: Julia Maria Björkstrand

Beroende av: Familj, vänner, sötsaker.

Vad tror folk om dig? Det är väl olika, men jag tror många tror att jag jämt är glad och jämt mår bra.

Stämmer det? Önska det gjorde det, men det är det det inte gör.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, mitt hår.

Hur imponerar man på dig? Svår fråga.. Va dig själv är alltid bäst, håller i längden liksom.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, haha.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Darorn är ap, vi kanske där va det senare. haha :)''

Var bor du? Järpen/Undersåker

Trivs du där? Inte på en fläck

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är julia'' eller oftast bara ''halllå''

Vem ringde du senast? Josefin

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon berättade att hon satt på ett tåg med en massa gingers! haha
Antal timmar sömn inatt: 1 till 1 tror jag.. 12 timmar altså ;)

Sov du ensam: Ja..

Brukar du komma i tid: Hehe, jomen faktiskt oftast. Lite sent ibland kanske.
Hur känner du dig nu: Mätt, lite halvdeppig och uttråkad (därför jag gör den här listan)

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Don't like

Vad saknar du: Dig

Hade du en bra kväll igår: Var jätte trött men ja.

Favorit dryck på morgonen: Juice eller o'boy
När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent

Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: Springer, och om promenader räknas så.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Åhnej, inte den här. Haha. Låter kanske klyshigt, men ja, det tror jag på.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex!

Är du nöjd med ditt liv: Absolut

Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte.
Vad gör du i morgon: Vi får se, tar dom sista dagarna av sommarlovet som dom kommer.

Vad är det värsta du vet? Svek, lögner, falska människor, otrohet, orättvisa osv.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Mina vänner är dom bästa! love you ♥

Vad är det finaste du fått? Fått mycket fint så vet inte.
En speciell dag du minns: 7/1-10, 30/1-10 12/12-08,  det är bara några få.

Du samlar på: Ingenting för tillfället

Vem ringer du när du är arg/ledsen: En kompis eller min mamma.
När grät du senast: Hmm, var ett tag sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resaresaresa! och flytta!

Vill du gifta dig: Kanske.
Vill du ha barn: Ja

Är du musikalisk? Jag kan om jag vill. hähä

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, många, tyvär.

Biter du på naglarna: Nope

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det värsta du vet? Svek, lögner, falska människor, otrohet, orättvisa osv. LÖGN!!

2010-09-14 @ 12:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se