Nu blire bilbingooo

Precis fixat färdigt mig, blir en slapp stil ikväll. Ska ju bara sitta i bilen liksom. Tro inte att jag är weird nu bara för att jag åker på bilbingo då och då. haha! Eller lite weird kanske jag är trots allt, men hellre det. Det är faktiskt rätt kul, skulle ju inte åka annars liksom. Plus att man kan ju bli rik, och det är ju aldrig helt fel, eller hur? ;)

Idag har jag också shoppat, en massa - från nätet, för jag är ju så lat (fick höra det ett antal ggr idag, thänkzz jessse) blev iaf en hel del! Så nu är pengarna slut, nästan! fattar inte vart alla mina pengar har tagit vägen den här sommaren..!!! Aja, hellre handla än att ha dom på nått konto. Tänkte i alla fall göra ett litet collage med kläderna sen så ni får se.
Men nu måste jag stickaaaa, wish me luck!



Kommentarer
Postat av: sofie

bilbingo är ju kul :D

2010-08-05 @ 18:18:29
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se