Sista dagen på sommarlovet...

Fytusan, imorrn börjar helvetet igen. hehe. nerå så farligt är det väl inte riktigt, fast jo.. nästan.
Sista dagen på sommarlovet nudå så har jag umgåtts med min älskade vän Jesse, vi har mest suttit och snackat skit, varit o handlat, och suttit och kollat på alla nya ettor som yrar omkring på byn (dom äääär sååå smååå) hähä
Haha föresten, jag trodde skolan börja idag så jag flög upp i sängen vid klockan åtta imorse.. trodde jag hade försovt mig. sen kunde jag inte somna om.. lyckat.
Nu ska jag hjälpa till med att laga middag, och sen njuta av min allra allra sista kväll av det här sommarlovet.. buhuhu :'(


Kommentarer
Postat av: sofie

Haha du är såå rolig du! :D och de kommer gå jätte bra sweeety <3

2010-08-23 @ 22:47:14
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se