Torsdagkväll

Idag har det varit en bra dag, rätt meningslös, men bra. Visste inte om jag orkade gå på skolan eller inte, men beslutade mig till sist att göra det. När jag väl kom dit hade jag ingen engelska så då började min nästa lektion halv ett, segare. Och det var den enda lektion jag haft idag.. segt, samtidigt som man ska ju inte klaga. Var längesen jag skrattat så mycket som jag gjort idag.. haha! Vet inte vad som flugit i oss, helt flum har hela dagen varit! ;) love it. Hoppas dagen imorrn blir lika fullspäckad, imorrn är det ju faktiskt freedag! wehooo! Nu ska jag kika på paradise hotel (ja, jag följer pinsamt den skiten) sen få min skönhetssömn. Pussen






Kommentarer
Postat av: alva

sv; jaa, det har jag faktiskt! :D

2010-12-03 @ 07:42:56
URL: http://alvahappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se