AWESOMENESS JULIA.

Ja, men nu är det såhär...att jag har en liten flicka i på min skola. Hon heter Julia Björkstrand - och hon är ju rätt awesome!
Sara som gästbloggar - tänkte bara säga lite hur gullig Julia är! Och att man ska vara snäll mot henne, för att annars får man med mig att göra...och jag är fruktansvärt stark. Alltså, otroligt stark. Ni skulle bara veta!
Denna lilla Julia är hur som helst än väldigt härlig tjej, visst har vi haft våra ups and downs tillsammans...så kommer det nog alltid vara. Men innerst inne är vi finfina vänner - och det vet vi båda.
Fyttifan så klyschigt detta lät!
But true. Hoho!
Här är bruden, tagen direkt från facebook!
Du är awesome!
- Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina jullan <3

2010-02-17 @ 18:39:50
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske snyggast i järpen ;) //D

2010-03-04 @ 19:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se