brrrrr

What a day, what a day or something. dagen började sämst, eller det hela började med att jag inte ens villle inte kliva upp ur sängen imorse (inte så ovanligt dock) och sen gick allt bara fel, exakt alllt, ville bara hem hela förmiddagen, men sen efter 12 fick jag nån kick och stannade kvar på skolan, och hade faktiskt rätt kul, var glad, är glad, jag har ju egentligen ingenting att klaga på! - Jag lever, har tak över huvudet och är frisk. Nu låter jag som ja, en grown up?
Hursomhelst hade vi rätt kul här på slutet, känns bra att vi är sams igen.
Värsta fetaste vädret är det ute också, imorse var det fan över 30 MIIIINUUUUUUS! det är fan kalllt det! Inte roligt!

Ikvälllll blir det till att äta mat, ta en lång dusch och lite plugg kanske? Ja med betoning på kanske.

Kommentarer
Postat av: M..

Jag saknar dig här  min lilla "grown" up girl! Vad bra att dagen blev bra till slut! Jag myser på med the o skorpor även om det skulle vara sjukt mycket mysigare att ha er här! Älskar dig massor!!! / från Mammi

2010-02-23 @ 20:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se