Bloggtorka?

Ja exakt! finns inte mycket mer att säga om det!
Har inga idéer, vet inte vad jag ska skriva och har absolut ingen tid för det längre. börjar bli lite smått tråkigt med att blogga?

Idag har det i alla fall varit en rätt värdelös skoldag, som varje dag hela den här veckan, lärare har varit sjuka, har fått massor med nya håltimmar, dåliga tider, och jag kan verkligen inte koncentrera mig på lektionerna längre! vet inte vad det är med mig! har massvis att göra men får ingenting gjorrt..
känner ni igen er?

Ikväll satsar jag nog på en hemma kväll, har varit borta/ute ganska mycket den senaste tiden, ingen känner igen mig längre, inte ens jag själv. Fast jag gillar det, gillar det nya. Så idag blir det en mysis kvällis, ska laga mat tills mamma kommer hem (värma plättar) då blir hon glad! och sen ska jag nog ta en LÅNG dusch, eller kanske ett bad, och sen sängen! punkt!

Kommentarer
Postat av: sberglund

you must blogga,annars har man no koll på your life ;)

2010-01-14 @ 16:51:02
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag blev glad älskling! Puss o Go´natt ! M.

2010-01-14 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se