Rubrikbrist.

Sitter och mysar med familjen, inte varit hemma mycket i helgen eller i veckan, inte på den senaste tiden överhuvudtaget faktiskt. Vi sitter här och äter semlor, dock inte pärona då, dom har ju gett sig på ''värsta dieten'' och dricker bara en massa äckliga drycker och rasar i vikt, rätt läskigt!

Natten har varit.. sjuk, men rolig, typ sjukt rolig ;) vet inte riktigt vad jag ska säga men, kom i alla fall hem med 09:10 bussen från Åre, lite trött då eller? Kom hem, var hemma cirka en timma sen stack jag till Josefin, som sagt orkar knappt vara hemma längre. Sen hos Josefin så la vi oss och sov typ på en gång, socialt och bra.
Så har min söndag sett ut ungefär.

so sweet, so beautiful.

Kommentarer
Postat av: loui.ze

hihi tack :)

Ja, jag tyckte det var dags att förnya sig lite :D

2010-01-24 @ 22:42:54
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/
Postat av: Sara

dud e awesome <3

2010-01-24 @ 23:01:08
URL: http://sarasigurdson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se