''Skriv bara snö''

YOO, wzup?!
axel här och skriver skiten ur er! tänkte berätta lite vad som händer i mitt liv just nu. idag drar jag, erik och axel back till town. 09,40 tar vi tåget upp till järpen/åre för att shredda sönder bräckes svarta hopplinje. Var ju som sagt nyår för inte så längesedan också. bästa nyårsafton ever kan jag säga. ägde sönder! tåget kommer iallfall till järpen ca 14,25 där jag med lite tur blir bemöten av Julia. "om du ser detta julia så vet du vad du ska göra" skulle uppskattas.
kan inte skriva mer nu eftersom inget mer har hänt. kan ge er en uppdatering när jag kommit fram och då jag vet vad som väntas.

peeace out så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se