time is running out.

Idag är det onsdag.. det är röd dag, alltså typ samma sak som söndag, och jag ogillar söndagar! dom är tråkiga och bara fyllda med ångest, ångest av att det är måndag dagen efter! Som tur är är börjar skolan inte imorrn, så det är inte riktigt söndag idag ju, utan onsdag, dagen mitt veckan, en ganska bra dag egentligen. åh jag bara flummar på!

strax ska jag på barnkalas i alla fall, eller barn och barnkalas.. min lilla kusin fyller 13! asså alla har blivit så stora, känns som man själv var 13 för inte så längesen, visst det var inte SÅ längesen, men tiden går så fort, det är rätt skrämmande.
Nån som vet nått kul som händer dom sista dagarn på lovet då? börjar ha lite lite att göra, har en massa skolarbeten att göra, och då menar jag en MASSA, men jag orkar seriöst inte ta tag i det! det är inge bra :(





Tiden går forrrt säger jag bara, bjuder på dom här bilderna, sämsta kvallan men är tvungen att skynda mig nu! hejhej pusssen

Kommentarer
Postat av: sanna

håller med till tusen,tiden går så jävla fort.

snart är det skola igen ju :(

skön bild,den andra! haha ;) <33

2010-01-06 @ 17:55:55
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Hunbun

Haha okej, jodå jag sitter gärna still - bara jag tycker filmen är bra! Åh tack så mycket, din är också himla fin! Kram :*

2010-01-06 @ 22:46:05
URL: http://hunbun.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se