trötter.

Ojojoj.... trö[email protected] or what? gud vad jag är tröttt hela tiden! och gud vad jag har vänt på dygnet, är vaken hela nätterna, och sover halva/hela dagarna! vaknade alldeles precis, och ligger fortfarande i sängen.. trötter. Tur att det är lov säger jag bara, vet inte hur jag ska orka vända tillbaka på dygnet och dom här rutinerna tills dess! bara en vecka kvar nu, får lite smått panik, jag vill inte, vill inte, vill inte!

Igår sov jag också halva dagen inprincip, sen fixade och trixade jag lite och for till åre med Josefin, för vi skulle fira Ann-sofies birthday, vi käkade mat och sprang runt och spanade på turister, och tydligen lyckades vi väldigt bra eftersom ett killgäng på cirka 10 grabbar kom fram och frågade om vi skulle följa med dom, så efter lite snack och fniss (älskar att vara tjej) så följde vi med! Sen kom Hanna och hakade på också, riktigt trevlig kväll/natt blev det.


fin, fina tjjejjor!


Kommentarer
Postat av: sanna

haha precis som jag :D

haha najs ;)

2010-01-03 @ 17:24:46
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se