Eller så blir det inte såå....

Åh! Jag har varit så depprimerad och irriterad hela dagen så jag har inte orkat suttit vid datan än! inte orkat berätta att jag inte tagit mig iväg, att jag fortfarande är hemma!!! Imorse visade sig det att Anna ballade ur och var jätte sjuk så allt blev inställt, tills vidare. Men ändåååån. Åh bajs! Ingenting går bra för mig just nu, just nu känns verkligen livet förjävligt! och det är INTE bara för det här. Önska att jag kunde dela med mig av allt till er, mina känslor och som det verkligen är! men det skulle inte gå. Förlåt för världens sämsta osamanhängda inlägg.
men jag är så fruktansvärt less just nu. :(




Kommentarer
Postat av: sofie

tråkigt att de blev inställt :( men de betyder ju att vi kan ses nåt ju :D <33

2010-06-21 @ 19:03:34
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se