Onsdag/Torsdag

Inte mycket datasittande eftersom vi har så fint väder här.. hosthost* Vädret suger väl annars. Men har inte suttit vid datan av andra skäl. Igår, onsdag var jag hela dagen hos Josefin, vi dampa loss som vanligt, letade jobb som tokar, fick besök av Annie-hoe, och ja massa skratt och flumm.
And today, torsdag.. har jag faktiskt varit med Therese, varför jag säger faktiskt är för att denna brud är det väldigt sällsynt att jag är med, men hoppas det kommer att bli mer ofta nu. Vi har tagit det rätt chill, kollat på Mtv, pratat ut om våra små problem här i världen och bakat en riktigt god kladdkaka. Inga problem hade vi att smälla i oss den inte. nejnej. Yesssir, nu har ni fått en liten snabb resumé. Ha'det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se