''Du är solbränd''

Yes I'm little girrrl, jag har ju vart utomlands, eller hur var det Annie-Hoe? haha ;) var en liten chey på jobbet idag som sa det. Som sagt jobbat hela långa dagen, det har gått awsome, Jag och två tjejjer till jobbade som aldrig förr. var så duktig så! 
Har inte mycket annat att säga, blir lite film nu, sen sängen och imorrn är det skola igen. Och snart är det lov igen, känner mig inte direkt i behov av det än men man ska ju inte klaga ;) woho åh vilket bra ihopsammanhängande inlägg detta blev på pappis data, men orkar inte tänka och jag vet att ni gillar det. pussss


Kommentarer
Postat av: ronja

ja det måste vi snygging!<3

2010-03-29 @ 17:38:26
URL: http://ronjalialexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se