Fredag de luxe.

Yes, jag kom ihåg hur man sminkar sig! med tanke på att jag varit helt off utav seriöst allt sånt där tjejstuffs och krimskrams i två veckor nu så undrade jag om jag fortfarande kom ihåg - men det gjorde jag! Som tur var. Fast det är nog som när man lär sig cykla, när man väl lärt sig så kan man, ändå fast man inte hållt på på ett tag. Hah nu sitter jag och jämnför smink med att lära sig cykla, vad kul det kan bli.

Idag har jag i alla fall haft en riktigt jäkla ta-hand-om-mig-själv-dag! sånna dagar man behöver ibland, speciellt jag nu! Jag började med att ta ett långt varmt bad, skrubbade hela min sjuka kropp, silvershampo och hårinpackning kan ni räkna med. Fick nästan ut alla tover! hade fan dreads! Sen så rakade jag mina ben som såg ut som.. ja inte som mina i alla fall, mer som nån skogshuggares! uschi Sedan kom alla favorit krämerna till hands, åh vad jag saknat dom! Sen åkte sminket på, det har jag saknat ännu mer, vad hemskt detta låter, vad ytlig man är.. men så är det. Så nu känner jag mig i alla fall rätt back på utsidan, nu ska jag bara kämpa och bli frisk in ut i det sista här.



En hel, ren, len ny människa i en alldeles förstor morgonrock.

Kommentarer
Postat av: annie-hoe

BLOTTARE! ;)

2010-03-19 @ 18:24:47
Postat av: Thomas

Min snygging ;)

2010-03-19 @ 21:43:26
URL: http://agrat.blogg.se/
Postat av: Elenor

Fin tjej!

2010-03-20 @ 12:58:04
URL: http://ohyesellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se