Gör slut med vintern!

Fööör hääär koommer våååren!

Det börjar bli varmare, solen skiner, fåglarna kvittrar, asfalten är bar och idag drogs ett utav mina converse par på för första gången i år, ett bra tecken. åh vad jag längtar till sommaren nu!

Igår Måndag var det bara typ en vanlig dag vah? därför det inte blev nått skrivande. Åkte till min far, så just nu befinner jag mig i Undersåker..
Och idag Tisdag har det varit en slapp skol dag, lite engelska på morgonskvisten sen lite bild på slutet. Så dom cirka 4 håltimmarna i mellan firade vi världens sötaste chey som fyller 17 år idag, Linn! grattis grattis igen. Så schöön dag.



Kommentarer
Postat av: Linn

Tack fin Julia<3

2010-03-23 @ 21:49:58
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

snygg outfit!

2010-03-23 @ 23:10:48
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: simone

Så otroligt vacker du är :)

2010-03-24 @ 10:06:39
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se