It's maah birthdääy!

NU är jag äntligen hemma, eller äntligen och äntligen. Har inte direkt längtat. Skulle kunna stannat i turkiet föralltid kändes det som. Åh vilken underbar resa det var. Men som sagt nu är jag hemma igen, tillbaka till vardagen och till rutinerna. I alla fall i två veckor, för sen är det sommarlov. woho!
Nått mer roligt är att idag fylller jag år. 17 år. Galet vad gammal jag håller på och bli. Åren bara schwissar förbi. Blivit så gammal att det knappt är roligt att fylla år längre, eller jo det är det alltid, men det känns inte som man fyller år, det känns inte som när man var liten.. åh vad nostalgisk jag blev nu.. höhö. Dagen har hursomhelst spenderats i ett x2000 påväg hemmåt, inte speciellt roligt altså. Men ändå helt okej. Allt känns så okej just nu. Har så mycket framför mig känns det som.
Det här kommer bli perfeccct!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se