Sunday morning

..mina kära läsare! Har ni sovit gott? Idag klev jag upp lite tidigare än igår. För er som inte fatta så var inlägget nedanför, med pilen riktat mot vilken tid jag klev upp, vid 5 nånting. Kanske inte alla som förstod det, men nu är det problemet ur världen ;) Jag somna vid halv 5 imorse i alla fall, och klev upp vid halv 9.. 4 timmar altså. Det är alldeles för lite för en tonåring som mig, men jag var ju tvungen att kliva upp och fira pappa idag, ni har väl inte glömt att det är fars-dag idag hoppas jag?
Ni ska få se vad min pappa fick av mig senare tänkte jag. 



Kommentarer
Postat av: Ika

sv: Tack hjärtat! blir så glad när folk gillar min blogg <3



Gillade verkligen din header, den var jättefin :)

2010-11-14 @ 12:48:27
Postat av: Ika

sv: Tack hjärtat! blir så glad när folk gillar min blogg <3



Gillade verkligen din header, den var jättefin :)

2010-11-14 @ 12:48:43
URL: http://xxikaxx.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Lagt till dej nu :)

2010-11-14 @ 14:27:57
URL: http://neiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se