Bra dag

Åhå vilken härlig dag det varit idag, känns som jag presterat så mycket, så mycket i skolan altså. Hade ju historiaprovet idag, och vet ni vad? Det gick nog hyffsat bra, men med tanke på hur länge jag var uppe i natt så förtjänar jag det! Sen har jag haft en massa andra sådär riktigt tråkiga lektioner, men dom har jag lyckats jobbat mig igenom, till och med med ett smile på läpparna. Alla har varit så glada idag, och ja, det har bara varit en sådär lyckad rolig dag då man skrattar åt allt och är allmänt glad! Löve it. Eftersom jag inte mått/mår så bra känns det överdrivet bra. Nu hoppas jag bara att det sitter i sig, och att det blir en lika bra dag imorgon, och i över morgon, och dagen efter det.. osv..!




Kommentarer
Postat av: Mammi

älskar dig min vackra flicka! Nu är det bara 5 dagar kvar sen kommer du till mig <3 Pussss

2010-10-13 @ 08:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se