Snööööö

Yesbox, ni hörde rätt, imorse när jag vakna var det vitt ute och det snöade. Vet inte om jag ska skratta eller gråta? Jag gillar snö, jag älskar julen och tycker det är mysigt med vintern, men det är ju så kallt!!? Varför kan det inte vara mysigt, snöigt och varmt ute? Det undrar jag. Men jag måste nog ändå säga att det kändes bra, att det snöade altså. Nu har jag ställt in mig på vinter, och då vill jag ha vinter! :)

Idag har jag bara gått i skolan, varit en grymt slapp dag. Hade engelska imorse, sen en lång håltimma på nästan 4 timmar. Då passade jag på att besöka hälsocentralen och kolla upp min fot som är allmänt knaz, därför jag gick runt som ett mongo på skolan idag, för er som undrar (förstår om ni gjorde) ;) fick hursomhelst en ny tid nästa onsdag, l ä s k i g t! Sen gick jag tillbaka till skolan med mina onda fötter och hade geografi som jag inte hade eftersom jag redan sett filmen vi skulle se. *suck* sen hade jag favvoämnet digitaldesign, ja eller inte.
Nu ska jag hjälpa till att storstäda här hemma, seeee ya!



Idag påväg till skolan, snööö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se