8 km...

Har jag och Linn precis sprungit (och gått) nu, skoljogg i skolan vetni, men ändån, känner mig rätt duktig faktiskt!
Börjat mitt nya liv nuju ;) Nämen har börjat insett hur mycket socker och skit jag äter, choklad är största boven, och det håller inte i längden liksom. Så jag har inte ätit nått sött överhuvudtaget den här veckan (STOLT) det är visserligen bara tisdag idag.. *suck* men man får tänka positivt och nånstans måste man ju börja, eller hur? Rätt bra att skriva ut det i bloggen också, för då kan man inte fuska ;) Säger inte nu att jag ska börja tokbanta, utan bara att jag ska tänka mer på vad jag stoppar i mig! :)

Förövrigt så rullar väl livet på, skola hela dagarna, plugg hela kvällarna känns det som.. trisst.
Jag är hos mamma nu, och ska vara här i två veckor, det känns ytterst bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se