Skolaskolaskola

Trött chey, ja? Har inget att berätta. Är bara grymt trött. Måste ta och gå och lägga mig och SOVA i tid ikväll! Annars har jag gått i skolan idag, som vanligt. Hela dagen. as usually. Så segt. Är grymt skolless just nu, är såååååååååhääääääääär avis på alla som tar studenten i år! Jag vill också! :( Menmen, jag behöver ett år till för att hinnna klart med allt! och för att positiva upp allt lite nu, så är det ju faktiskt snart sportlov! Och imorrn slutar jag 11!

Jag har förresten varit mega duktig och gjort massa franska ikväll, trés bien! Och nu ska jag ta mig en varm dusch! Pusspåer!


(Gammalgammal bild!)


Kommentarer
Postat av: simon

sååå sexiig i brillor.. ser ut som en hollywood fröken:)

2011-02-22 @ 20:25:38
Postat av: Moa

Gud vad härligt med sportlov!! :D

2011-02-23 @ 16:37:16
URL: http://duwaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se