Boom boom boom booom!

I wan't you in my roooom.. let's spend the night together, from now until forever!

Vilken jäkla bra låt det är altså, suttit och skrapat ihop en riktig Disco lista idag på spotti, HÄR hittar ni den. Man kan ju inte vara annat än stolt att man är född på 90-talet altså. Vilka minnen man får! Detta är ju jag uppvuxen med.

Förövrigt är det sista lovdagen idag, och det känns ju.. bra, naaaat. Känns fruktansvärt, verkligen. Det sista jag vill är typ att sätta mig i den där skolan imorgon, men vad gör man? Bara att bita i det sura äpplet. Och tänka på vilket sjukt bra, roligt och galet lov man haft istället, förutom sjukdomen, som varit med nästan hela tiden. Är i alla fall piggare nu, men hostar fortfarande som en liten gris, och får feber på nätterna, men nu har jag fått nå värre host medicin grejjer så vi får förlita oss på det och sen är det bara att tuta och köra igen! Nytt år, ny termin, ny vecka, nya tag! Vad göör vii? nuu kööör vii? Ja, undrar jag med vart all positiv energi kommer ifrån? Inte är den ifrån mig i alla fall. Natti. ♥







Kommentarer
Postat av: sanna berglund

krya på dig <3

2011-01-10 @ 05:58:03
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: amelie

hur är läget idag då?:)

2011-01-10 @ 15:36:07
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se