Studenten

Snabbresumé av studenten:

Igår var det studenten, och det firades med att först vara i kyrkan och sedan på min skola i Järpen och titta på alla som gick ut där, sen åkte jag in till Östersund tillsammans med Sofie. Kollade lite på flaken där och sprang omkring. Måste säga det, fy tusan vilken skillnad det är mellan där och här där jag bor. Shit pommes fritt. Vill inte ta studenten här! hah. Aja. Sen åkte jag hem till Jocke, och firade honom som tog studenten, med hans släkt, vänner och massa mat. Myspys! Sen mös vi på, tog en bilrepa in das city, käka på max, och åkte hem. Eller ja, till hans hem. ;)

Här är lite bilder från igår! Snott dom utav Pia, så du får säga till om det inte är ok! :)
(Dock gjort om dom lite)





Kommentarer
Postat av: Paulina

- så lite så ! :)



Aw, tack! ;D

2011-06-03 @ 00:16:13
URL: http://alltenligtoss.webblogg.se/
Postat av: Paulina

- tack detsamma ! :)

2011-06-03 @ 01:01:02
URL: http://alltenligtoss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se