Första lovdagen

Godmorgon solstrålar!
Idag är det första dagen på mitt sportlov! Så himla skönt att få sova ut på morgonen! love lov. Det är nog det bästa med skolan. hihi.

Idag blir det nog en lugn dag, vädret ute är kasst. Det bara regnar och regnar och stormar och stormar. Inte så kul, men då kan man ligga inne och kolla på film, och det gilllar jag. Så inte så dumt ändån. Mysdag helt enkelt! :)

Haha (läser igenom det jag skrivit) och uppmärksammar mig om att jag först skrivit solstrålar, och sen att vädret suger.. Lite ironiskt sådär.  ;)


Utanför mitt fönster just nu..




Kommentarer
Postat av: nathalie

:) haha, nämen tack :o :)

2011-03-04 @ 16:22:45
URL: http://nathaliemarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se