inget internet

Hade inget internet igår, därför ingen uppdatering! Logiskt huh? Nämen kändes jätte tomt och konstigt att inte kunna vara online på facebook, msn eller kunna blogga osv på en hel dag! Vilket beroende man har mina vänner!

Idag är det hursomhelst fredag, känns väldigt skönt! Började dagen med att springa, (broarna runt) klockan 6 imorse! Inte många ungdomar som gör det ;) Sen har jag gått i skolan hela dagen och gjort mycket nytta faktiskt, känns skönt det med. Vad händer ikväll dåe? Ja jag vet inte jag, man är ju inte 18 så man kan inte gå på krogen, alla ens vänner ÄR 18, (typ) så man kan inte vara med dom heller. Mamma tvingar mig att följa med till stugan.. men jag vill inte. Åh fy. Vilken tråkig helg detta kommer att bli, känner det redan nu. Positiv inställning - fuck you!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se