Lycklig chey?

Förutom att jag är superduper stressad och går på högvarv är jag så himla glad, bra nu, bra nu, kompis det går bra nu! Helt klart! Haft världens bästa dag med underbara människor, hundratals gratulationer och fina paket! Kan inte bli mycket bättre, eller det skulle va om min älskling var här dårå, men annars! ;) NU ska historian få sig en titt sen ska jag sova.
IMORRN SKA NI FÅ SE VAD JAG FÅTT! :D


Lööööve

Måste tacka igen för alla gratulationer på facebook! Shit alltså, trodde man inte var så ''omtyckt''. Trodde jag skulle få några stycken så ''dum'' som jag var började jag svara på alla enskilt.. Det skulle jag aldrig gjort... hah. Men rättvist ska vara rättvist, och nu minst sagt har jag svarat på alla!

Pusss och godnattt!






Kommentarer
Postat av: Lotta

Guud va fin du är :D

2011-05-31 @ 17:53:06
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se